Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

…γιατί "εγώ ένας περιπλανώμενος δεν αποπλανιέμαι από τον εαυτό μου"


…Είδα φλεγόμενα πλοία έξω από το Ωρίωνα
είδα τις Πύλες του Τοκχάουζεν
συμμετείχα σε μια-δυο αποτυχημένες εξεγέρσεις
Μιαν εποχή ταξίδεψα με τον Πύραυλο των Υπογείων
και μιαν άλλην έγινα διάσημος
παίζοντας το ηλεκτρικό βιολί στο Desolation Row

Φτωχός ο άνθρωπος, γρήγορα συνθηκολογεί
μ’ ό,τι φαίνεται λογικό
και με τις γνώμες των συγχρόνων του

Ταξιδεύοντας σε βροντερά νερά με τους λησμονημένους
κράτησα σφιχτά απάνω μ΄ το δώρο
και δεν αφέθηκα να πλανηθώ από τις αέρινες λυπητερές τραγουδίστριες
ούτε απ’ την ίδια μου τη δύναμη
γιατί εγώ, ένας περιπλανώμενος, δεν αποπλανιέμαι απ’  τον εαυτό μου

Έζησα σαν ξένος ανάμεσα σε ξένους
τους καλύτερους ανθρώπους σ’ αυτή την χώρα
και ταυτόχρονα απέλαυσα έναν πλούτο
περιφρονημένο απ’ τους πολλούς
Είχα το μερίδιό μου στις χαρές
και στις λύπες αυτού του κόσμου
Κι αν οι λύπες δεν εξαντλήθηκαν
ελπίζω ούτε οι χαρές του να σώθηκαν για μένα
Ας είναι μια απ’ αυτές, να γίνω πολίτης
μιας χώρας που δεν υπάρχει ακόμα.

                                                (Η Άλλη Χώρα)



                                                                                                     Β.Η

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου